1
крок
kaizen_bitrix24_vnedrenie

Експертиза ТА проект впровадження

Проведемо оперативну зустріч та розберемо Вашу ситуацію. Обговоримо можливості налаштування Бітрікс24 під ваші завдання. Допоможу розібратися яку версію продукту необхідно використовувати (хмарне рішення або коробка). Визначимо стратегію впровадження та необхідні ресурси
2
крок
kaizen_bitrix24_nastroyka

БазовЕ наЛАШТУВАННЯ Бітрікс24

Проведемо розгортання порталу по заданих параметрах. Вибудуємо структуру Вашої компанії (відділи, підрозділи). Налаштуємо права доступу та ролі для співробітників. Підключимо користувачів до системи.
Базове налаштування розділу ЗАВДАНЬ та ПРОЕКТІВ, модуля CRM (ліди - контакти - компанії - угоди). Підключимо до Бітрікс24 пошту співробітників та використовувані компанією соцмережі (Facebook та Instagram)
3
крок
kaizen_bitrix24_avtomatizscia

Роботи та бізнес-процеси

Будь-яка сучасна система вимагає автоматизації часто повторюваних операцій. У перспективі це сприяє роботі співробітників по еталонному бізнес-процесу, що позитивно позначається на їх продуктивності.
Налаштування автоматизації обробки клієнтських звернень включає в себе: обробку звернень в розділах ЛІДИ - УГОДИ, роботу через канбан в розділі ЗАВДАНЬ та ПРОЕКТІВ, реалізацію бізнес-процесів документообігу та настройку процесу збору інформації про клієнтів
4
крок
kaizen_bitrix24_obuchenie

Навчання роботі з Бітрікс24

Для ефективної взаємодії з будь-якою системою необхідно освоїти базові прийоми її використання. Навчання складається з теоретичного занурення в історію використання CRM систем та практичної частини по реально налаштованому Бітрікс24. Робота з групою та в індивідуальному режимі.
Стандартне навчання: 1 зустріч тривалістю 3-5 годин. Кількість зустрічей і план навчання узгоджується окремо

пакетні впровадження Бітрікс24

пакет

Старт

термін налаштування
1 день

  • створення окремого хмарного Бітрікс24
  • запуск стандартного функціоналу
  • запрошення співробітників
  • передача прав вашому адміністратору
  • 1 година навчання

пакет

Відділ продажу

термін налаштування
2 дня

  • створення окремого хмарного Бітрікс24
  • налаштування базового функціоналу розділу CRM
  • налаштування прав доступу для груп та співробітників
  • запрошення співробітників
  • передача прав вашому адміністратору
  • 2 години навчання

пакет

Кол-центр

термін налаштування
3 дня

  • створення окремого хмарного Бітрікс24
  • налаштування базового функціоналу розділу CRM
  • налаштування прав доступу для груп та співробітників
  • підключення пошти, чату, соцмереж, месенджерів
  • запрошення співробітників
  • передача прав вашому адміністратору
  • 2 години навчання

пакет

Офіс

термін налаштування
5 днів

  • створення окремого хмарного Бітрікс24
  • налаштування персоналізованого функціоналу розділу CRM
  • автоматизація згідно основного бізнес-процесу
  • підключення пошти, чату, соцмереж, месенджерів, телефонії
  • налаштування прав доступу для груп та співробітників
  • запрошення співробітників
  • передача прав вашому адміністратору
  • 4 години навчання

Створення landing page, сайтів ТА інтернет-магазинів
з CRM системою Бітрікс24

лендінг-сайт
з CRM формами

хмарний портал

згідно ТЗ
до 5 днів

  • Односторінковий сайт (сторінка захоплення лідів), який ідеально підходить, щоб донести чітко позначену думку до аудиторії і взаємодіяти з нею через CRM форми, чати, соцмережі та месенджери

сайт візитка компанії + CRM

хмарний портал

згідно ТЗ
до 5 днів

  • Презентаційний сайт компанії з системою взаємодії з аудиторією через CRM форми, чати, соцмережі та месенджери. З'єднання сайту з CRM модулем для роботи відділу продажів

ІнтернеТ-магазин
+ CRM

хмарний портал

згідно ТЗ
до 10 днів

  • Інтернет-магазин для продажу ваших товарів з персональним розділом для клієнтів. Система взаємодії з покупцями через чати, соцмережі та месенджери. CRM модуль для відділу продажів

Супровід, ТЕХПІДТРИМКА

хмара-коробка

щомісячна
абонплата

  • Телефонний та online супровід або техпідтримка вашого Бітрікс24 порталу. Допомога співробітникам в роботі з системою. Донастройка функціоналу згідно з внесеними змінами в бізнес-процес

популярні кейси автоматизації

Автовідправка прайсів за реєстрацію на сайті

Автозапис на зустріч (консультацію) через форму на сайті. Видимість вільних періодів

Техпідтримка клієнтів. Прийом і виконання запитів в автоматичному режимі

Авторозподіл ЛІДІВ або УГОД - закріплення за відповідальним менеджером

Рандомний розподіл ЛІДІВ-УГОД на пул співробітників

Автоконвертація ЛІДІВ в залежності від заповненості картки менеджером

Автовідправка КП, SMS, листів при зміні стадії роботи з лідами та угодами

Автозаповнення даних у картках лідів, контактах-компаніях та угодах

Облік часу перебування на стадіях бізнес-процесу

Синхронізація декількох воронок (при складному бізнес-процесі).
Продажі - виробництво

Автофіксація активності взаємодій по клієнтській базі

Скоринг клієнтів згідно їх активності

Збір документів з лидов або угод в текі диска відповідно до затвердженного регламента

Розрахунок якості угоди. Розрахунок KPI угоди на основі отриманого прибутку

Розрахунок довжини угоди. Кількість днів з моменту надходження звернення до закриття угоди

Фіксація порушень регламенту та занесення інформації у CRM Бітрікс 24

Вільфредо Парето

20% зусиль дають 80% результату