
1
крок

Проведемо оперативну зустріч та розберемо Вашу ситуацію. Обговоримо можливості налаштування Бітрікс24 під ваші завдання. Допоможу розібратися яку версію продукту необхідно використовувати (хмарне рішення або коробка). Визначимо стратегію впровадження та необхідні ресурси
2
крок

БазовЕ наЛАШТУВАННЯ Бітрікс24
Проведемо розгортання порталу по заданих параметрах. Вибудуємо структуру Вашої компанії (відділи, підрозділи). Налаштуємо права доступу та ролі для співробітників. Підключимо користувачів до системи.
Базове налаштування розділу ЗАВДАНЬ та ПРОЕКТІВ, модуля CRM (ліди - контакти - компанії - угоди). Підключимо до Бітрікс24 пошту співробітників та використовувані компанією соцмережі (Facebook та Instagram)
Базове налаштування розділу ЗАВДАНЬ та ПРОЕКТІВ, модуля CRM (ліди - контакти - компанії - угоди). Підключимо до Бітрікс24 пошту співробітників та використовувані компанією соцмережі (Facebook та Instagram)
3
крок

Роботи та бізнес-процеси
Будь-яка сучасна система вимагає автоматизації часто повторюваних операцій. У перспективі це сприяє роботі співробітників по еталонному бізнес-процесу, що позитивно позначається на їх продуктивності.
Налаштування автоматизації обробки клієнтських звернень включає в себе: обробку звернень в розділах ЛІДИ - УГОДИ, роботу через канбан в розділі ЗАВДАНЬ та ПРОЕКТІВ, реалізацію бізнес-процесів документообігу та настройку процесу збору інформації про клієнтів
Налаштування автоматизації обробки клієнтських звернень включає в себе: обробку звернень в розділах ЛІДИ - УГОДИ, роботу через канбан в розділі ЗАВДАНЬ та ПРОЕКТІВ, реалізацію бізнес-процесів документообігу та настройку процесу збору інформації про клієнтів
4
крок

Навчання роботі з Бітрікс24
Для ефективної взаємодії з будь-якою системою необхідно освоїти базові прийоми її використання. Навчання складається з теоретичного занурення в історію використання CRM систем та практичної частини по реально налаштованому Бітрікс24. Робота з групою та в індивідуальному режимі.
Стандартне навчання: 1 зустріч тривалістю 3-5 годин. Кількість зустрічей і план навчання узгоджується окремо.
пакетні впровадження Бітрікс24
пакет
Старт
термін налаштування
1 день
- створення окремого хмарного Бітрікс24
- запуск стандартного функціоналу
- запрошення співробітників
- передача прав вашому адміністратору
- 1 година навчання
пакет
Відділ продажу
термін налаштування
2 дня
- створення окремого хмарного Бітрікс24
- налаштування базового функціоналу розділу CRM
- налаштування прав доступу для груп та співробітників
- запрошення співробітників
- передача прав вашому адміністратору
- 2 години навчання
пакет
Кол-центр
термін налаштування
3 дня
- створення окремого хмарного Бітрікс24
- налаштування базового функціоналу розділу CRM
- налаштування прав доступу для груп та співробітників
- підключення пошти, чату, соцмереж, месенджерів
- запрошення співробітників
- передача прав вашому адміністратору
- 2 години навчання
пакет
Офіс
термін налаштування
5 днів
- створення окремого хмарного Бітрікс24
- налаштування персоналізованого функціоналу розділу CRM
- автоматизація згідно основного бізнес-процесу
- підключення пошти, чату, соцмереж, месенджерів, телефонії
- налаштування прав доступу для груп та співробітників
- запрошення співробітників
- передача прав вашому адміністратору
- 4 години навчання
Створення landing page, сайтів ТА інтернет-магазинів
з CRM системою Бітрікс24
лендінг-сайт
з CRM формами
хмарний портал
згідно ТЗ
до 5 днів
- Односторінковий сайт (сторінка захоплення лідів), який ідеально підходить, щоб донести чітко позначену думку до аудиторії і взаємодіяти з нею через CRM форми, чати, соцмережі та месенджери
сайт візитка компанії + CRM
хмарний портал
згідно ТЗ
до 5 днів
- Презентаційний сайт компанії з системою взаємодії з аудиторією через CRM форми, чати, соцмережі та месенджери. З'єднання сайту з CRM модулем для роботи відділу продажів
ІнтернеТ-магазин
+ CRM
хмарний портал
згідно ТЗ
до 10 днів
- Інтернет-магазин для продажу ваших товарів з персональним розділом для клієнтів. Система взаємодії з покупцями через чати, соцмережі та месенджери. CRM модуль для відділу продажів
Супровід, ТЕХПІДТРИМКА
хмара-коробка
щомісячна
абонплата
- Телефонний та online супровід або техпідтримка вашого Бітрікс24 порталу. Допомога співробітникам в роботі з системою. Донастройка функціоналу згідно з внесеними змінами в бізнес-процес